Jeugddiensten

Welkom bij de jeugddienst! 5x per jaar organiseren wij een dienst speciaal voor jonge mensen!
Dit zijn vieringen voor en door jongeren. In deze diensten wordt het evangelie op een begrijpelijke manier verwoord. Daarbij hopen wij dat het geloof voor jou gaat leven! In een jeugddienst is er ruimte voor jongeren om vorm te geven aan een eigen kerkdienst. Deze dienst kan vele vormen aannemen; er kan een toneelstuk worden opgevoerd of er komt een cabaretier. Ook zijn er jeugddiensten waarin een dominee spreekt en een combo, band of koor optreedt. Het is dus elke keer een verrassing hoe een jeugddienst er uit ziet! De diensten worden georganiseerd door een groep jongeren, welke regelmatig van samenstelling wisselt. Het is de taak van de jeugddienstcommissie om zelf en samen met jongeren jeugd(kerk)diensten te organiseren waarin onderwerpen behandeld worden die passen bij het leven van jonge mensen van 12-25 jaar.

Wanneer ben jij welkom in een jeugddienst? Zet alvast in je agenda!

10 september 2023 (19:00 uur) Flex Rebooth
5 november 2023 (10:30 uur) Zandkunstenares Helene
4 februari 2024 (19:00 uur)
21 april 2024 (10.30 uur)
2 juni 2024 (10.30 uur) kampdienst

Heb jij een tof idee of een reactie? Wil jij op de hoogte gehouden worden van de jeugddiensten? Stuur een email naar jdc.tgj@gkwierden.nl We vinden het fijn dat jij komt!

Ochtenddienst - Doopdienst

zo 28 apr 2024 om 09:30 uur

Tentdienst op het Binnenhof van Wierden

zo 28 apr 2024 om 15:00 uur !!!