Collecten

Jaarlijks stelt het Collecte van Kerkrentmeesters samen met het College van Diakenen het collecterooster op voor het nieuwe kalenderjaar. De telling en de administratie van de collecten wordt verzorgd door de telcommissie en de boekhouder.

Sinds de corona periode is de GIVT-app ingevoerd. Met deze app kun u geven op afstand (door onze kerk uit een lijst te kiezen of een QR code te scannen) Downloaden van de app kan op www.givtapp.net/download of in de app store.

De app werkt op basis van incasso. Gebruikers van de app moeten dit eenmalig van te voren instellen op hun telefoon. In de app kies je vervolgens hoeveel je wilt geven aan de eerste en de tweede collecte en dat je het aan onze kerk wilt geven. De incasso wordt vervolgens in de week erna uitgevoerd en overgemaakt naar onze kerk.Givt heeft een filmpje gemaakt (https://vimeo.com/398825744) met in een paar stappen de instructies over de app.

Bij trouwdiensten en uitvaartdiensten met een collecte voor een bepaald doel, moeten de gegevens voor het overmaken aan de boekhouder worden door gegeven. Dit kan worden gedaan door het sturen van een e-mail naar penningmeester@gkwierden.nl met daarin de vermelding van het betreffende goede doel en het bankrekeningnummer waarop de opbrengst mag worden gestort.

Bij de opbrengst van de collecte kan ook een briefje worden toegevoegd met daarop het betreffende goede doel en het bankrekeningnummer waarop de opbrengst mag worden overgemaakt.

Ochtenddienst - Doopdienst

zo 28 apr 2024 om 09:30 uur

Tentdienst op het Binnenhof van Wierden

zo 28 apr 2024 om 15:00 uur !!!

Dienst online bekijken

De diensten worden elke zondag live uitgezonden via het YouTube kanaal van de kerk.

Onze Facebook pagina

Wij zijn ook te vinden op Facebook via deze link.