Oud papier commissie

OPA is een groep enthousiaste vrijwilligers die maandelijks met het inzamelen van oud papier ervoor zorgt dat er in en om de kerk en het ontmoetingscentrum diverse verfraaiende elementen kunnen worden aangeschaft. Door oud papier en karton apart te houden kunt u onze kerk steunen. Oud papier is namelijk geld waard! Elke kilo oud papier die wij ophalen levert wat op.

Elke laatste vrijdag en zaterdag van de maand staan er containers klaar voor uw oud papier. De containers staan op het kerkplein naast de kerk.

• Vrijdag van 09.00 tot 16.30 uur
  • zaterdag van 09.00 tot 11.30 uur

Mocht u zelf niet in de gelegenheid zijn het papier te brengen, dan kan het ook gehaald worden. Voor meer inlichtingen kunt u contact opnemen met De Oud Papier Commissie (OPA) door een e-mail te sturen naar OPA@gkwierden.nl.

Ochtenddienst - Doopdienst

zo 28 apr 2024 om 09:30 uur

Tentdienst op het Binnenhof van Wierden

zo 28 apr 2024 om 15:00 uur !!!